دوستي با خدا

دوستي با خدا

دوستي با خدا

آموخته ام

آموخته ام .......که مهربان بودن بسیار مهم تر از درست بودن است

آموخته ام.......که نباید به هدیه ای از طرف کودک نه گفت

آموخته ام ......که همیشه برای کسی که به هیچ عنوان قادر به کمک کردنش نیستم دعا کنم

آموخته ام......که مهم نیست زندگی تا چه حد از شما جدی بودن را انتظار دارد همه ما احتیاج به دوستی داریم که لحظه ای با او بدور از جدی بودن باشیم

آموخته ام.......که زندگی مثل یک دستمال لوله ای است هرچه به انتهایش نزدیکتر میشویم سریع تر حرکت میکند

آموخته ام...............که پول شخصیت نمی خرد

آموخته ام ..........که تنها اتفاقات کوچک  روزانه است که زندگی را تماشایی می کند

آموخته ام .........که خداوند همه چیز را یک روز نیافرید پس چه چیز باعث شد که من بیاندیشم می توانم همه چیز را در یک روز بدست بیاورم



نظرات شما عزیزان:

masoud
ساعت0:39---17 مرداد 1392
سلام جیگرمنت گذاشتی تحویلمون گرفتی.ادرس ایمیلتوبگوبیشترباهم اشنابشیم منتظرم.ندیده دوست دارم
پاسخ:فدات شم درخدمتم ما کی هستیم که تحویل بگیریم فقط صداقت بدون ذره ای ناخالصی باشه داداش؟


خزر
ساعت23:59---16 مرداد 1392
سلام محب جون خوبي؟

داداش حرف نداري بسيار زيبا بود

به خدا آقايي دوستت دارم هميشه

قربون داداش باي بوس
پاسخ:درود برشما داداش جون خودم دوستتدارم داداشی واقعی منی بهترین داداشی دنیای ممنونم که به من سرزدی فدا داداشی


masoud
ساعت17:41---16 مرداد 1392
اقامحب سلام.متنات جالب هستنداونایی روکه لازم دارم کپی میکنم البته بااجازتون.راستی درمورداون حقیقت جدی گفتی یافقط یه جمله بود؟
پاسخ:سلام شما لطف دارید مطعلق به شماست داداشت مگه آدم میتونه حقیقت و شوخی بگه عین حقیقته اگرشما قابل بدونید بازم بیا


masoud
ساعت17:36---16 مرداد 1392
مدتهاست عبورکرده ام ازخودم...یادم بخیر
پاسخ:یادش بخیر قدیما دروغگو دشمن خدا بود ------ارادتمند برادر مسعود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محب ׀ تاریخ: چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلام. به وبلاگم خوش اومديد اميدوارم بتوانيم روز هاي خوبي رو در كنار همديگر داشته باشيم


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mohebdarya.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM